We love happy customers!
Wat bij De Loods Fashion het alllllllleeeeerrrrrrbelangrijkste is: blije klanten die graag terug willen komen. Daarom doet De Loods alles voor een glimlach op het gezicht van hen. Klachten willen wij graag meteen afhandelen en in samenspraak met de klant. Ben je niet tevreden met een product of gaat een artikel al stuk binnen een abnormaal tijdsbestek? Dan doet De Loods daar meteen wat aan. Alle artikelen die wij aanbieden moeten gemaakt zijn van goed materiaal en hebben goede kwaliteit. Blijkt het materiaal niet aan deze eisen te voldoen? Of is het artikel niet goed geproduceerd? Dan maak je natuurlijk aanspraak op onze de garantie. Neem het product mee naar de winkel en het personeel zorgt ervoor dat jij weer tevreden naar huis keert.
Moet er iets gemaakt worden? Geen probleem. Dat doen wij op onze kosten en wel binnen 10 minuten. Het De Loods personeel loopt meteen naar het atelier waar jouw recent aangekocht item direct wordt vermaakt.
Wil je graag iets ruilen? Dat is geen probleem. Want bij De Loods kun je altijd profiteren van de 90-dagen-niet-goed-geld-terug-service. Zelfs op SALE artikelen! Zo kun je ook voor iemand anders shoppen of als je zelf geen zin hebt om te passen, toch de artikelen meenemen.
Heb jij een vraag met betrekking tot klachten, retourneren of het ruilen van artikelen van De Loods? Stuur dan een mail naar info@deloodsfashion of bel naar de winkel: 0297-288032.